Baby #2

Nu är det dags att börja uppdatera igen. När man har ett heltidsjobb, +gravid + att vara mamma kan jag säga att jag spenderat minimal tid på att sitta och surfa. Men nu är det dags att börja blogga om att vara gravid igen. Under slutet av september så kände jag något märkligt med kroppen, jag var konstant trött och hängig. Det slutade med att jag tog ett graviditets test som visade sig vara positivt 🙂 det första jag gjorde var att ringa mannen min och han blev ju såklart superglad! Jag med såklart 🙂 nu gäller det bara att förbereda allt lite i taget tills nya lillen kommer. Jobbar fortfarande heltid vid v.18 jag har mått jättefint så jag ser inga problem med att jobba än så länge 🙂 nä nu ska jag och Liam ha en myskväll med massa gott medan mannen är ute med sina kollegor. Uppdaterar snart igen 🙂

2015/01/img_0961.png

Leave a Reply

