Kejsarsnitt

Efter att ha tänkt under lång tid har jag nu bestämt mig för ett planerat kejsarsnitt. det var ett riktigt svårt beslut efterssom jag redan vet hur det är att gå igenom en operation men jag måste säga att jag inte vågar tänka tanken att ens föda som vanligt efter allt man gått igenom. nu vet jag och nu har jag fått ett datum, på ett sätt är det skönt att veta när han kommer ut så man hinner planera och förbereda 🙂

det är ca 4 veckor kvar och allt är snart på sin plats hemma. hinner inte vila så mycket då det självklart redan är mycket att göra hemma när man har en busig 2 åring 🙂

Nu ska det lagas mat, har börjat tänka mer på vad vi i familjen stoppar i oss och inser nu hur mycket kött vi stoppar i oss. Nej ändring på detta så idag blir det fisk och igår åt vi falafel som vi fått från mamsen!

ha’re bra!

11233783_111488719182797_1395709373030069555_n

Leave a Reply

