Första tiden

Hej! Har inte hunnit skriva så mycket men nu passar jag på när jag har lite tid över☺️

Efter tiden på BB var det en rejäl omställning att hantera 2 barn. Första veckan var hur bra som helst. Han åt bra och kunde sova själv, då hann man göra mycket och jag kände inte alls av den där 2 barnschocken. 

Men sen kom den, Melvin blev grinigare och kräver att bli buren KONSTANT. Nu går jag runt med bärselen och min rygg går snart av 😩. Visst är det mysigt att ha en bebis att mysa med, men man får inte mycket gjort alls och jag kan knappt gå ut själv då han är väldigt väldigt mammig. han en spänd mage och skriker ofta och är otröstlig ibland. Nu låter det som att allt bara är negativt men så är det inte han är hur underbar som helst, mysig och fin och allt men ibland är det jobbigt att hantera ett otröstligt barn, och det väcker minnen hur Liam va när han va “jobbig” men det gick över snabbt och han blev ju världens bästa pojke☺️

Jag tror att man helt enkelt får ta småsteg och hantera en sak i taget med tålamod för att det ska bli bra. Och man får ju ta vara på denna mysiga tid för när de blir äldre kommer de knappast va lika klängiga och då kommer man sakna det☺️

Nu ska det lagas mat. 

Have a nice day! 💋

                         Klängiga pojken 💕☀️  

Leave a comment